آب و هوا 14 آبان برف و باران و سرما در ایران

کاهش نسبی دما از دوشنبه/همدان سردترین مرکز ایران

آفتاب نیوز :

صدیق ضیائیان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، در تشریح وضعیت جوی کشور اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (14 آبان) در شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان، نیمه جنوبی کرمان و بر اساس … جزایر واقع در تنگه هرمز و دریای عمان بارش باران، رعد و برق و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک و در برخی نقاط تگرگ خواهد بود.

به گفته وی شدت بارندگی در شبه جزیره جنوبی سیستان و بلوچستان است.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی تاکید کرد: خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج پیش بینی می شود.

ضیائیان با اشاره به اینکه روزهای شنبه و یکشنبه (15 و 17 آبان) کشور دارای هوای آرام خواهد بود، گفت: در روز دوشنبه (17 آبان) نیز جریانات شمالی سرد وارد می شود و کاهش دما در اردبیل، رودخانه خزر کاهش می یابد. رفت استان های ساحلی سپس شمال شرقی می شوند، برای استان های گیلون، مازندران و گلستان بارش باران دور از دسترس نیست.

وی افزود: روز سه شنبه (18 آبان) علاوه بر مناطق مذکور، در مناطق واقع در مرکز زاگرس، بخشی از مرکز، ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان پراکنده خواهد بود. باران گاهی رعد و برق و رعد و برق خواهد بود. باد

به گفته وی، روز دوشنبه (17 آبان) دریای خزر مواج می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار داشت: فردا (15 آبان ماه) آسمان تهران صاف، نیمه ابری و گاهی وزش باد ملایم و مه آلود خواهد بود. باران خواهد آمد دمای هوا 15 درجه و حداکثر 26 درجه و در روز یکشنبه (16 آبان) صاف تا نیمه ابری گاهی وزش باد ملایم و در شب مه رقیق با حداقل 15 درجه و حداکثر 26 درجه پیش بینی می شود.

به گزارش ضیائیان، طی امروز و فردا (14 و 16 آبان ماه) بندرعباس و اهواز با دمای 33 و 34 درجه گرم ترین مراکز کشور و همدان با دمای 3 درجه گرم ترین مراکز کشور هستند.

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تعبیر خواب دوچرخه
تعبیر خواب پلیس شدن زن
پرینتر: ابزاری اساسی برای چاپ و انتقال اطلاعات
راه حل های عبور از چالش های معتبرترین سایت های شرط بندی
Discover the World of Foreign Exchange in Richmond
معرفی صرافی انتقال پول به ایران
تماس با ما